אודות אלמוג כץ

הילינג שמאני

אלמוג כץ מרפאה אנרגטית, מורה לידע שמאני ומטאפיזי נושאת איתה אנרגיה בוהקת ומבריקה אשר נוגעת במקור של אמת הפנימית ומחוללת ריפוי עמוק. אלמוג מניעה את מטופליה ותלמידיה אל הקשבה בהירה של הלב, אל ליבה של אמת פנימית ואל היכולת לממש את אורם. היא מביאה איתה מרחב מקודש לצמוח ולהירפא בו, היא נחנת ביכולות על חושיות, יכולת לראות מעבר ולנוע בין מימדים.

אלמוג מביאה אל מרחב הריפוי והלימוד נוכחות של אהבה עמוקה,תבונת הלב, שלוות ההוויה, והודיה.

מלמדת ומטפלת תוך קדושה, חמלה וחיבור עמוק להוויית האחד. מחויבת להניע את תלמידיה ומטופליה אל אור המודעות, אל הריפוי אשר מבקשים על מנת להגשים את אורם.

מתמחה בשיטות שמאניות עתיקות ימין המועברות ע´" "קורנדרוס" שושלת מרפאים ממקסיקו, שורשיהם מגיעים עד לתרבות המאיה. למדה ונחנכה אצל מורים של השושלת מהארץ ומהעולם –ממאסטר שלה הומאיה עמר וממורה שמאן קירקה וום שיידט. בין שיטות הריפוי, טכניקות רבות של התערבות אלוהית אשר תומכות ומאפשרות למטופל לרפא מחלות פיזיות קשות ולנוע אל בריאות, שפת האור- גיאומטריה מקודשת, Matrix, איסוף חלקיקי נשמה,שזירת אור ואנרגיה,שחרור מכבלים, נשיפת הקשת, שחרור צער וכאב, מתיחת פנים אנרגטית, טיהור הילות ובתים, שחרור ישויות ועוד.

הריפוי מחולל שינוי בכל הרבדים: גוף, רגש, מחשבה ורוח ומיועד לאלו המבקשים ריפוי, שינוי וכמהים לחיי מודעות, שמחה, אהבה ואור.

אלמוג מלמדת ומעבירה את הידע של השושלת במספר סדנאות וקורסים ומטפלת בקליניקה פרטית בתל אביב.


לקביעת פגישה אישית:

052-6773789

כמו כן ניתן להזמין ריפוי מרחוק














אני מודה מעומק לבי למורותיי, למדריכים והמאסטרים, להוריי ולרוח הפועמת בתוכי על אהבתם האין סופית ותבונתם העשירה הניתנות בנדיבות ובחמלה.

בחוטי זהב של הודיה החיים שזורים. כל אחד מאתנו אורג את התחרה הזו בצורות וצבעים הייחודיים שלו. לראות את הזוהר של כל אחת מהם זו מתנת
האל...חסד עליון.











הצטרפו לרשימת התפוצה של אלמוג

הצטרפו לרשימת התפוצה של אלמוג
הצטרפו לרשימת התפוצה של אלמוג







יום רביעי, 21 ביולי 2010

מתיחת פנים אנרגטית

טיפול ייחודי ומהנה ממסורת עתיקה, יוצר טרנספורמציה עמוקה ברמת התא, יוצר עור חלק, צעיר וזוהר, מחזיר לו חיות ונעורים. הנחה 5% לסידרה של 10 טיפולים.

תוצאות מיידיות!
לפרטים וקביעת פגישה אשית: 052-6773789

אין תגובות: